2016. február 29., hétfő

Ikreknek 2 db SMART TRIKE gyerek tricigli+pakoló - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Eladó 2 db SMART Trike márkájú, igen magas minőségű gyermektricigli, kékes-sárgás és zöldes-narancsos-kékes színösszeállítású. Kapható Magyarországon is ennek a gyengébb kivitelű, de ugyanilyen kinézetű "kínai" mása. Ez még az eredeti, a súlya is igen nehéz, ebben van a legfőbb különbség, mert "anyag" van a tricigliben. Nagyon tartós, jó minőségű, rengeteget használták a gyermekeim, de így is kifogástalan állapotban kínálom megvételre őket.
A tricigli hátuljára rápattintható a pakolórész, de volt, hogy anélkül használtuk, ill. szállításnál érdemes levenni a sérülés elkerülése végett. A másik narancsos triciglinél 13-as kulccsal kell felszerelni. Ez a pakolófelület, a kék színű napszívott, mert ez volt a tricigli "fő atrakciója" a gyermekeimnél, mindig ki-be pakolták a homokot, kavicsot, játékokat stb... A zöld színű pakolófelület nem napszívott.
A tricigliknél alul van egy ! kihajtható lábtartórész, ezt akkor használtuk, mikor mi toltuk a gyermeket, de sajnos a tolórudat nem találtam meg egyikhez sem, így anélkül eladó a 2 db  tricigli. Ez a plusz lábtartórész ki-be hajtható a triciglik alján. A tolórúd csonkja rajta van a triciglik hátulján, én szerintem egy odarögzített seprűnyél vagy felmosónyél  is megfelel erre a tolási célra. Nálunk hamar tekerték a gyermekek önállóan a triciglit, ezért hamar lekerült a tolórúd. Természetesen ha a gyermek maga hajtja a járművet, akkor fel kell hajtani a plusz lábtartót, mert útban lenne a tekerésnél. Az első keréken sárvédő található. A kézi tolókaron mindkét oldalon a gyári gumis felület van még, ennek egyik részén horzsolás található-ezt  fotóztam le-a kék színűnél. A triciglik ülőfelülete nagyon kényelmes, enyhén öblös. Az egyiknek van öve, amásiknak már nincs meg, de tehető rá, de én azt tapasztaltam, hogy a gyermekei! m nem szerették-én sem, mert percenként kellet ki-be kapcso! lni, mikor ráültek a triciglikre. Masszív vázzal rendelkező gyermekjárművek. Aki ismeri ezt a minőséget, annak nem kell ajánlanom, mert stabil, nekünk külföldről hozta a testvérem.
A vételár tartalmazza az ingyenes házhozszállítást az ország területén. A tricigliket tiszta, ápolt állapotban kínálom megvételre.
Kérésre tudok még fotókat küldeni. Együtt, de külön is eladóak.
Kérem a vásárlójelöltet, ha vásárlási szándéka van, jelezze felém, mert máshol is hírdetem a tricigliket !
Köszönöm !

Jelenlegi ára: 16 000 Ft
Az aukció vége: 2016-03-21 17:39 . Ikreknek 2 db SMART TRIKE gyerek tricigli+pakoló - Jelenlegi ára: 16 000 Ft