2019. szeptember 26., csütörtök

Dávid vagyok (2003)( Ben Tibber) Bontatlan,szinkronizált ritka magyar kiadású DVD! - Jelenlegi ára: 1 990 Ft

Dávid vagyok
(Paul Feig filmje) 
(2003)
A MAGÁNGYŰJTEMÉNYEMBŐL SZÁRMAZÓ EREDETI, NEM MÁSOLT, BONTATLAN,
CELOFÁNOS DVD!
A TERMÉK MAGYAR SZINKRONNAL ÉS FELIRATTAL RENDELKEZIK!
JOGLEJÁRT RITKASÁG, KERESKEDELMI FORGALOMBAN MÁR RÉG
BESZEREZHETETLEN!!
MINDEN FOTÓ ÁLTALAM KÉSZÍTETT A KÍNÁLT EREDETI DVD-IMRŐL, NEM
LETÖLTÖTT KÉPEK!
"Dávid vagyok, 12 éves. Egy Kelet-Európai büntetőtábor foglya voltam. Megszöktem. Nincs másom, csak egy iránytűm, fél vekni kenyerem és egy lepecsételt , titkos levél, amit a fél Európán át Dániába kell vinnem. Fogalmam sincs, mi vár rám. Félek. Nem tudom, kiben bízhatom, kinek hihetek, hogy ki vagyok valójában... "
BUDAPESTEN A TERMÉK SZEMÉLYESEN ÁTVEHETŐ AZ ÁLTALAM MEGADOTT
HELYEKEN ÉS
IDŐBEN, EGYÉB ESETBEN AJÁNLOTT KÜLDEMÉNYKÉNT POSTÁZOK, MELYNEK
DÍJA A VEVŐT
TERHELI!
UTÁNVÉTELES SZÁLLÍTÁSRA NINCS LEHETŐSÉG!


Jelenlegi ára: 1 990 Ft
Az aukció vége: 2019-10-17 14:50 .