2021. augusztus 26., csütörtök

ÚJ! Piros-fehér csíkos matrózing jellegű kutyahám S és M méretben - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eljött az újabb szanálás ideje, rengeteg új terméket fogok  a napokban feltölteni! Mindennek mennie kell, így a termékeim többségét leakcióztam pár száz és 5000 forint közé (tisztelet a kivétel természetesen)! Itt hívnám fel a figyelmet, hogy minden termékem eredeti (kivéve ahol ezt külön feltüntetem) és a leírásnak megfelelő állapotban van. Nem azért adom őket sokszor lényegesen áron alul, mert hibásak stb stb hanem, mert februárban bővül a kiscsaládunk és addigra szeretnék lehetőleg mindent eladni! : )
A Vaterázás nem a "civil foglalkozásom". Minden termékem eredeti és többségük szinte új állapotban van!
Márka: -
Állapot: Vadonatúj!  
A férjem a házassági évfordulónkra meglepett egy hatalmas zsáknyi vadonatúj, valószínűsíthetően Kínából származó termékeket tartalmazó "zsákbamacskával". Vicces volt úgy bontogatni a csomagokat, hogy nem tudtad, hogy mi van bennük. Sajnos a dolgok többsége használhatatlan volt, egyrészét megtartottuk és a maradék, szerintem jó/jobb minőségű termékeket szeretném itt eladni, hátha valaki jobban ki tudná őket használni mint mi. Csak azokra a termékeimre igaz ez a dolog, amelyeknél ezt a "vicces ajándék sztorit" feltűntetem. A több feltöltött termékem mind eredeti, márkaboltban vásárolt! Nem szoktunk kínai dolgokat venni általában, ez csak egy ilyen "kis jópofa különlegesség" volt a férjemtől. : )
Méret: S (12x17cm) és M (14x18cm)
Eladási ára: 2. 000, - / darab KÉRLEK LEÜTÉS ELŐTT ÍRJ NEKEM, HOGY MELYIK MÉRETET SZERETNÉD MEGVÁSÁROLNI! kÖSZÖNÖM!
SZEMÉLYES ÁTVÉTELT NEM VÁLLALOK!  
Az MPL csomagokat minden héten szerdán tudom feladni, a Foxpost csomagokat pedig 2-3 munkanapon belül! Ha nagyon sürgős, természetesen megoldható, hogy előbb is eljussak postára! Kérlek mielőtt leütnétek a terméket ezt vegyétek figyelembe!  
Leütést követően a termék árát illetve a postaköltséget 5 munkanapon belül kérném átutalni. Ha 5 munkanapon belül nem érkezik meg a fizetendő összeg, automatikusan negatív értékelést adok és újra meghirdetem a leütött terméket!
Minden termékemre 1 hét garanciát vállalok (kivéve ahol feltüntetem)!  
A fotókon 1-2 ruha eléggé gyűrött. Egy bőröndben gyűjtögettem őket és fotózás előtt nem vasaltam. Bocsánat ezért!


Jelenlegi ára: 2 000 Ft
Az aukció vége: 2021-08-26 15:14 .